epoint

Firma Snowflake, dostawca technologii do zarządzania danymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek rozwiązanie AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej. Integruje ono platformę danych Snowflake, funkcje AI oraz narzędzia charakterystyczne dla tej branży. Dzięki temu organizacje z sektora zyskają najlepsze w swojej klasie możliwości wnioskowania z wykorzystaniem danych.

Snowflake zapewnia operatorom linii lotniczych, hoteli, linii wycieczkowych oraz dostawcom technologii dla turystyki możliwość wykorzystania danych i sztucznej inteligencji do poprawy działań rynkowych oraz dostarczania najwyższej klasy doświadczeń klientom w całej branży.

Branża turystyczna i hotelowa znajduje się aktualnie w procesie transformacji od odbudowy po okresie pandemii do stabilnego wzrostu. Firma Snowflake wspiera ten wzrost poprzez udostępnienie zintegrowanej platformy zarządzania danymi, która upraszcza rozwój narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Pozwala jednocześnie zachować najwyższy poziom bezpieczeństwa, wygodę obsługi i dostępu do danych. Dzięki zaawansowanym możliwościom współpracy w obszarze danych i łatwemu dostosowaniu do dowolnej skali operacji rozwiązanie daje szansę pełnego wykorzystania potencjału danych.

AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej adresuje kluczowe trendy i typowe dla sektora zastosowania technologii, takie jak dynamiczne kształtowanie cen, kontrola zgodności z celami zrównoważonego rozwoju, produktywność rozwoju oprogramowania, zarządzanie reputacją oraz reklama efektywnościowa (performance advertising). Pomaga organizacjom z całej branży usprawniać działania, jak i odkrywać nową wartość biznesową.

Funkcjonalność AI Data Cloud pozwala firmom z branży turystycznej i hotelarskiej optymalizować operacje w takich obszarach, jak:

  • Hiperpersonalizowany marketing: spersonalizowane kampanie marketingowe realizowane zgodnie z zasadami ochrony prywatności przyspieszają pozyskiwanie klientów i obniżają koszty tego procesu,
  • Poprawa doświadczeń klientów: optymalizacja chatbotów i interaktywnych systemów odpowiedzi głosowej oraz komunikacja wyprzedzająca zmniejszają odpływ klientów,
  • Lojalność i współdzielone doświadczenia: nowoczesne zarządzanie danymi klientów, usprawnione zarządzanie punktami za podróż, zoptymalizowana koordynacja relacji z hotelami i partnerami oraz pełna personalizacja pomagają w utrzymaniu klientów i zwiększeniu ich zaangażowania,
  • Niezawodne i efektywne operacje: optymalizacja tras i sieci logistycznych, uproszczone zarządzanie nieregularnymi operacjami, bardziej efektywna rotacja załóg oraz poprawa ich koordynacji,
  • Maksymalizacja zarządzania przychodami: wydajność procesów konserwacji, napraw i remontów, dopracowane prognozowanie scenariuszy, zoptymalizowane dynamiczne ceny i skupienie się na dodatkowych strumieniach przychodów w celu zwiększenia rentowności.

Zasoby danych gromadzonych przez organizacje turystyczne i hotele mogą być również wzbogacone dzięki obszernemu ekosystemowi partnerów Snowflake korzystających z platformy Snowflake Marketplace. Umożliwia ona firmom łatwą analizę zewnętrznych źródeł danych, takich jak wzorce pogodowe, wskaźniki ekonomiczne i wydarzenia globalne oraz ich integrację z własnymi zasobami. Pozwala to na podejmowanie kompleksowych i lepiej uzasadnionych decyzji w branżach, gdzie czynniki zewnętrzne mają znaczący wpływ na operacje i zachowania klientów.

Branża turystyczna i hotelarska znajduje się w przełomowym momencie, w którym AI i wnioskowanie na podstawie danych stają się kluczowe dla sukcesu. Nasza platforma AI Data Cloud dla branży turystycznej i hotelarskiej dostarcza narzędzia pozwalające nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów oraz napędzać innowacje w tym dynamicznym i konkurencyjnym sektorze – powiedziała Whitnee Hawthorne, szefowa sektora turystycznego w Snowflake.

Z możliwości platformy Snowflake AI Data Cloud korzystają aktualnie największe firm z branży turystycznej i hotelarskiej.

Tworząc zintegrowaną bazę danych na platformie Snowflake poprawiamy naszą zdolność do podejmowania decyzji opartych na danych i automatyzacji niektórych aspektów naszej działalności. Od preferencji gości po zarządzanie decyzjami operacyjnymi – Snowflake umożliwia nam większą dbałość o gości i dalsze doskonalenie ich doświadczeń. Snowflake stanowi podstawę dla działań redefiniujących pojęcie gościnności w erze cyfrowej – powiedział Raymond Boyle, wiceprezes odpowiedzialny za analitykę danych w Hyatt.

Snowflake jest kluczową częścią strategii danych Tripadvisor. Unifikuje nasze systemy analityczne, marketingowe i dane na temat klientów, zapewniając fundament danych dla naszych inicjatyw AI. Co więcej, Snowflake zrewolucjonizował naszą współpracę z innymi markami w ekosystemie, umożliwiając bezpieczne udostępnianie danych, co przynosi korzyści zarówno naszej firmie, jak i branży turystycznej w ogóle. To kompleksowe podejście nie tylko uprościło nasze operacje, ale także otworzyło nowe drogi wzrostu i partnerstw – powiedział Rahul Todkar, szef obszaru Data & AI w Tripadvisor.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments