XTB, fintech oferujący platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną, ogłosił nowego globalnego ambasadora marki. Został nim legendarny piłkarz – Zlatan Ibrahimović. Szwedzka ikona sportu będzie twarzą największej kampanii marketingowej w historii XTB.
Zlatan Ibrahimović to postać, której nie trzeba przedstawiać. Powszechnie uznawany za jednego z najbardziej rozpoznawalnych sportowców na świecie, przez lata zachwycał swoją skutecznością oraz finezją na piłkarskich boiskach. W trakcie swojej zawodowej kariery zdobył ponad 570 goli i sięgnął po 12 tytułów mistrzowskich w czterech różnych krajach. Jednak Zlatan to więcej niż tylko piłkarz – to także niezwykła osobowość, która przyniosła mu sukcesy na polu mediów społecznościowych, biznesu oraz inwestycji. Nic więc dziwnego, że jego profile w mediach społecznościowych łącznie obserwuje ponad 120 milionów osób z całego świata.
Sukces w sporcie i inwestowaniu zależy od pewności siebie, dyscypliny i nieustępliwości, dlatego zdecydowałem się na współpracę z XTB – komentuje Zlatan Ibrahimović.
Współpraca z tak ikoniczną postacią jak Zlatan Ibrahimović to naturalne rozszerzenie strategii marketingowej XTB. W swoim zamierzeniu łączy ona świat sportu ze światem inwestycji.
Charyzma, dyscyplina i energia Zlatana doskonale pasują do XTB. Za sprawą swojej ciężkiej pracy i poświęcenia Zlatan stał się jednym z najlepszych graczy na świecie. To podobna podróż, jaką przeszliśmy w XTB przez ostatnie 20 lat. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym partnerstwem i jesteśmy pewni, że pomoże nam wynieść naszą markę na inny poziom – powiedział Omar Arnaout, prezes zarządu XTB.
XTB jest pierwszą polską marką, z którą zdecydował się współpracować Zlatan Ibrahimović. Legendarny piłkarz będzie twarzą jesiennej kampanii marketingowej XTB, promując różnorodne produkty inwestycyjne dostępne na platformie online oraz w aplikacji mobilnej XTB. Będzie również promował nowe hasło „Tu pracują Twoje pieniądze” (ang. „Where your money works”), które podkreśla, że XTB to superaplikacja do zarządzania finansami – zarówno w sposób aktywny, jak i pasywny. Działania promocyjne będą prowadzone jednocześnie na 14 rynkach na świecie. Ponadto obejmą zarówno kanały digitalowe, jak i offline z tradycyjną telewizją na czele.