epoint

Międzynarodowa platforma e-commerce, AliExpress, ogłasza Światowy Festiwal Zakupów 11.11 (Global Shopping Festival 11.11), oferując polskim konsumentom szeroką gamę produktów transgranicznych i lokalnych.

AliExpress oferuje niesamowity wybór i obniżone ceny popularnych i modnych
produktów, w tym produktów lokalnych polskich marek i sprzedawców. W tym roku
platforma przedłuża również festiwal zakupów, aby konsumenci mogli skorzystać z
miesiąca rabatów od 1 listopada do 3 grudnia.

Użytkownicy AliExpress mogą spodziewać się jeszcze większych zniżek u topowych
marek dzięki ekskluzywnym kuponom. Co więcej, platforma wprowadza nowe
funkcje, aby ulepszyć doświadczenie zakupowe w okresie świątecznym.
Interaktywna funkcja „Shake and Win” oferuje klientom możliwość odkrywania
specjalnych nagród i ofert za każdym kliknięciem, dodając element niespodzianki do
zakupów. W trakcie festiwalu użytkownicy „potrząsając” swoimi telefonami, będą
mogli odblokować nagrody: od kuponów rabatowych po nagrody, takie jak
smartfony, tablety i konsole do gier. Inicjatywa ta ma na celu uczynienie zakupów
bardziej angażującymi, oferując nie tylko wartościowe i różnorodne produkty, ale
także unikalne doświadczenie, dodające ekscytacji każdej transakcji.

Każdego dnia entuzjaści zakupów na AliExpress mogą korzystać z szybkiej i
niezawodnej obsługi, z dostawami transgranicznymi już w 7 dni oraz dostawami
lokalnymi w ciągu 2-5 dni. Aby jeszcze bardziej poprawić komfort klienta, platforma
oferuje darmową wysyłkę i darmowe zwroty, zapewniając płynny i wygodny proces
zakupowy. Niezależnie od tego, czy zakupy są lokalne, czy globalne, AliExpress
zobowiązuje się do zapewnienia bezproblemowego, przyjaznego użytkownikowi
doświadczenia, które spełnia potrzeby współczesnych konsumentów.

Rozpoczynający się w listopadzie Festiwal Zakupów 11.11 to początek
przedłużonego okresu świątecznych zakupów, który potrwa do końca roku. Traktując
go jako okazję do zadbania o siebie, AliExpress ma nadzieję zainspirować
konsumentów do zrobienia sobie przyjemności, zanim zrobią to dla innych. Dzięki
dużym rabatom na szeroki wybór topowych marek i modnych produktów, w tym
takich pochodzących od lokalnych polskich sprzedawców, usuwamy bariery dla
większej liczby Polaków korzystających z #MeDay. Jesteśmy szczególnie
podekscytowani, że możemy umożliwić polskim firmom dotarcie do nowych klientów
zarówno w Polsce, jak i na całym świecie – mówi Gary Topp, dyrektor handlowy
AliExpress na Europę.

Tegoroczny Światowy Festiwal Zakupów i #MeDay zbiegają się z niedawnym
otwarciem platformy AliExpress dla polskich sprzedawców, którzy mogą teraz
oferować swoje produkty zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej. Ta
ekspansja stwarza możliwość dla polskich przedsiębiorstw, aby dotrzeć do szerszej,
globalnej publiczności, korzystając z ugruntowanej infrastruktury platformy. Poprzez
połączenie #MeDay z tym nowym rozdziałem dla lokalnych przedsiębiorców
AliExpress dodatkowo podkreśla znaczenie rozwoju, zarówno osobistego, jak i
zawodowego.

Nowe badanie AliExpress pokazuje, że Polacy uwielbiają kupować online dla innych,
ale ograniczenia budżetowe uniemożliwiają im częstsze robienie sobie prezentów. Koncepcja self-giftingu, choć zyskuje na popularności, wciąż nie jest powszechnym
nawykiem wśród polskich konsumentów. Badanie przeprowadzone przez AliExpress
pokazuje, że jedynie około 27,5% osób pozwala sobie na taki gest częściej niż co
trzy tygodnie. Większość Polaków znacznie rzadziej sprawia sobie przyjemność:
29% robi to raz na 1-2 miesiące, a 17% co 3-4 miesiące. Wskazuje to na to, że choć
niektórzy Polacy dbają o siebie, to nie jest to jeszcze powszechne we wszystkich
grupach demograficznych. Starsze osoby są wyraźnie bardziej powściągliwe w tej
kwestii – ponad 15% osób powyżej 55. roku życia nigdy się nie obdarowuje.
Znaczna część respondentów rzadko lub w ogóle nie praktykuje self-giftingu. Około
9% sprawia sobie prezent tylko raz w roku, a 8,8% stwierdza, że nigdy nie kupuje
sobie prezentu ani nagrody.

Według badania, 28,27% respondentów wskazuje ograniczenia budżetowe jako
główny powód, dla którego nie pozwalają sobie częściej na drobne przyjemności.
Odzwierciedla to powszechne obawy związane z zarządzaniem codziennymi
wydatkami i ustalaniem priorytetów. Innym powodem jest nasza kulturowa tendencja
do skupiania się na innych. Około 12,6% respondentów przyznaje, że woli kupować
prezenty dla innych niż dla siebie. Odzwierciedla to głęboko zakorzenioną normę, że
dawanie jest lepsze niż otrzymywanie, zwłaszcza w kontekście rodziny i przyjaciół.
Jednym ze sposobów na przełamanie tych barier może być skorzystanie z promocji i
zniżek. Zauważalny odsetek, bo 14,33% respondentów, stwierdza, że po prostu
czeka na większe zniżki, zanim sprawią sobie przyjemność. Sugeruje to, że przy
odpowiednich bodźcach – takich jak trwające cały miesiąc zniżki na AliExpress –
więcej osób mogłoby poczuć się zachęconych do dbania o siebie i częstszego
nagradzania się.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments