epoint

Współpraca Rolls-Royce Power Systems z IFS ma na celu zwiększenie efektywności, elastyczności operacyjnej oraz wsparcie w planowaniu i optymalizacji dla ponad 10 000 pracowników i tysięcy silników mtu.

Power Systems firmy Rolls-Royce, działający pod marką mtu, zdecydował się na wdrożenie IFS Cloud w celu optymalizacji globalnych operacji serwisowych oraz wsparcia swoich strategicznych celów w zakresie efektywności, zrównoważonego rozwoju i wzrostu.

W ramach transformacji działu Power Systems w kierunku modelu dostarczania rozwiązań, jednostka zatrudniająca ponad 10 000 pracowników poszukiwała innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi podniesienie poziomu realizacji umów SLA (Service Level Agreement) oraz poprawi efektywność planowania. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych rozwiązań AI w przemyśle, IFS Cloud zrewolucjonizuje operacje serwisowe poprzez dynamiczne planowanie i wgląd w czasie rzeczywistym. Celem jest uproszczenie procesów serwisowych i dostarczanie bardziej precyzyjnych oraz elastycznych usług klientom na całym świecie.

Wykorzystując moduł Planowania, Harmonogramowania i Optymalizacji (PSO) w IFS Cloud, dział Power Systems Rolls-Royce’a może rozszerzyć kontrakty na długoterminową obsługę techniczną oraz zwiększyć sprzedaż części zamiennych dzięki lepszej widoczności danych serwisowych. Taka optymalizacja usprawni harmonogramowanie oraz alokację inżynierów, poprawiając wskaźnik napraw za pierwszym razem, jednocześnie zapewniając stałą realizację umów SLA w całej flocie silników.

Dodatkowo, funkcje symulacji w IFS Cloud, dostarczane przez narzędzie What-If Scenario Explorer (WISE), znacząco usprawnią procesy planistyczne. Dzięki modelowaniu różnych scenariuszy związanych z alokacją zasobów, harmonogramowaniem konserwacji i planowaniem pojemności, Power Systems będzie w stanie przewidywać wyzwania, optymalizować wykorzystanie zasobów i lepiej dopasowywać się do umów SLA. Symulacja różnych scenariuszy, takich jak wahania popytu, dostępność techników czy dostawy części, umożliwi Power Systems podejmowanie proaktywnych, opartych na danych decyzji.

Dodatkowo, funkcje symulacji w IFS Cloud, dostarczane przez narzędzie What-If Scenario Explorer (WISE), znacząco usprawnią procesy planistyczne. Dzięki modelowaniu różnych scenariuszy związanych z alokacją zasobów, harmonogramowaniem konserwacji i planowaniem pojemności, Power Systems będzie w stanie przewidywać wyzwania, optymalizować wykorzystanie zasobów i lepiej dopasowywać się do umów SLA. Symulacja różnych scenariuszy, takich jak wahania popytu, dostępność techników czy dostawy części, umożliwi Power Systems podejmowanie proaktywnych, opartych na danych decyzji” – wskazał Joern Lindstaedt, wiceprezes ds. globalnej obsługi klienta w Power Systems Rolls-Royce.

Automatyzacja wielu procesów planowania i zarządzania pozwala na redukcję konieczności ręcznej interwencji, umożliwiając nowym dysponentom szybkie opanowanie alokacji zasobów, zarządzanie wizytami serwisowymi i dostosowywanie harmonogramów.

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Rolls-Royce Power Systems w ich dążeniu do modelu biznesowego skoncentrowanego na usługach. Dzięki IFS Cloud będą mogli poprawić wskaźnik napraw za pierwszym razem, skrócić czas reakcji i podejmować bardziej przemyślane decyzje oparte na danych, co pomoże im dostarczać wyjątkowe usługi klientom na całym świecie” – dodał James Lewis, globalny szef działu zarządzania serwisami w IFS.

IFS Cloud dostarczy również wgląd w czasie rzeczywistym w wydajność silników, dostępność zasobów i potrzeby serwisowe, umożliwiając bardziej proaktywne zarządzanie konserwacją i wymianami w ramach globalnych operacji Power Systems. Platforma zostanie wdrożona dla 1000 użytkowników w 1200 lokalizacjach w 175 krajach, co podkreśla zaangażowanie Rolls-Royce’a w innowacje i doskonałość obsługi klienta na skalę światową.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments