epoint

Bolt przeznaczy 100 milionów euro w ciągu trzech lat na wsparcie działań Zespołu ds. Bezpieczeństwa Bolt poprzez rozwój produktów, wsparcie klientów, podnoszenie świadomości na temat funkcji bezpieczeństwa oraz rozbudowę środków prewencyjnych, aby zapobiegać naruszeniom bezpieczeństwa. Ogłoszenie globalnego zobowiązania jest kolejnym krokiem firmy w zakresie zapewniania bezpieczeństwa i podnoszenia standardów w przejazdach zamawianych przez aplikację Bolt. 

Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt liczy ponad 500 osób, które nieustannie pracują nad realizacją celów Bolt w zakresie bezpieczeństwa. Specjaliści i eksperci ds. bezpieczeństwa wspólnie zajmują się rozwiązywaniem najbardziej złożonych wyzwań związanych z przewozami pasażerskimi. Główna siedziba zespołu, zlokalizowana w Tallinie, obejmuje ekspertów ds. bezpieczeństwa, specjalnie przeszkolonych w zakresie rozwoju produktów, inżynierii i operacji. Specjaliści ds. bezpieczeństwa pracują jako część całodobowego zespołu wsparcia klienta, wspierając użytkowników na całym świecie z hubów Bezpieczeństwa Bolt, w tym także z Polski.

W Bolt bardzo poważnie traktujemy naszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo w przejazdach zamawianych przez naszą aplikację. Przeznaczając 100 milionów euro na podnoszenie bezpieczeństwa w ciągu najbliższych trzech lat, przyjmujemy, że wymaga to kompleksowego podejścia do naszej działalności w Polsce. Dlatego nasz Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt, składający się z ponad 500 specjalistów z całego świata, będzie skupiał swoje wysiłki na rozwoju produktów, wsparciu oraz rozbudowie środków prewencyjnych, aby zapobiegać naruszeniom bezpieczeństwa. Będziemy również prowadzić działania rozwijające świadomości na temat naszych narzędzi bezpieczeństwa poprzez kampanie edukacyjne. Właśnie ruszyła jesienna kampania, która ma na celu przybliżenie użytkownikom funkcji bezpieczeństwa, dostępnym w naszej aplikacji – komentuje Paweł Kuncicki, general manager Bolt w Polsce.

W ramach 100-milionowego zobowiązania w nadchodzących miesiącach zestaw narzędzi bezpieczeństwa Bolt zostanie wzbogacony o nowe funkcje weryfikacji m.in licznik przejazdów oraz unikalne, czterocyfrowe kody odbioru dopasowujące pasażerów do kierowców Ich zadaniem będzie budowanie wzajemnego zaufania między kierowcami a pasażerami.

Bolt będzie dalej inwestować w ulepszanie istniejących funkcji, takich jak monitoring nieprawidłowości w czasie przejazdu (Ride Check), który proaktywnie wykrywa niespodziewane zmiany trasy podróży lub opóźnienia. Wprowadzona zostanie także sekcja Zaufane Kontakty, aby powiadomienia z Ride Check były przekazywane do przyjaciół lub bliskich w razie potrzeby. Funkcja umożliwiająca nagrywanie dźwięku w czasie przejazdu będzie nadal wspierać pracę Zespołu ds. Bezpieczeństwa Bolt. Aktualnie jest ona dostępna  w 14 krajach, w tym w Polsce, umożliwiając użytkownikom przesyłanie nagrań audio jako części zgłoszeń do Zespołu Wsparcia.

Wszystkie te działania wspierają Zespół ds. Bezpieczeństwa Bolt, który we współpracy z zewnętrznymi ekspertami dąży do podniesienia świadomości na temat kwestii bezpieczeństwa. W Polsce taka współpraca jest nawiązana m.in z fundacją Feminoteka oraz Biurem Kryminalnym Komendy Głównej Policji.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments