epoint

G-Devs szykuje premiery czterech symulatorów i dodatku do gry „Anonymous Hacker Simulator” na przyszły rok, poinformował ISBtech prezes Piotr Bator.

W tym momencie mamy zakontraktowane 4 produkcje na przyszły rok, planujemy też dodatek do 'Anonymous Hacker Simulator’. Dziś premierę miał darmowy prolog 'HackHub’ na Steam i przekroczył 1 tyś. graczy online w pierwszych godzinach” – powiedział ISBtech Bator podczas debiutu spółki na rynku NewConnect.

„Anonymous Hacker Simulator” miał premierę w kwietniu 2024 r. Sprzedał się w 33 tys. sztuk i wygenerował 410 tys. USD przychodów netto. Koszty produkcji wyniosły 30 tys. USD. Spółka ma 50% udział w zyskach. Tytuły szykowane na przyszły rok to kolejno: „HackHub” (I kw. 2025, koszt 5 tys. USD, 50% udział w zyskach, tryb co-op, moderowanie przez społeczność); „Rich Dad” (I kw. 2025, koszt 50 tys. USD, 100% udział w zyskach, tryb co-op); „Dark Pharmacy” (II/III kw. 2025, koszt 50 tys. USD, 70% udział w zyskach, tryb co-op); „Gatekeeper Chronicles” (II/III kw. 2025, koszt 40 tys. USD, 70% udział w zyskach, tryb co-op).

Jak podał prezes, półka dysponuje 0,5 mln zł wolnych środków, które pozwoli dokończyć planowane tytuły.

Gry o tematyce hakerskiej nie są możliwe do portowania, bo rozgrywka polega głównie na pisaniu na klawiaturze. Natomiast, czy będziemy portować pozostałe symulatory, zależy od tego, czy odniosą sukces na Steam. Jeśli tak będzie, to jest otwarta droga do tego, żeby przeportować na Xbox, korzystając z doświadczeń grupy PlayWay. Równie dobrze moglibyśmy wejść na Game Pass, czyli podpisać umowę z Microsoftem, ale zobaczymy, jak przyjmą się te gry” – wskazał Bator.

Dodał, że na ten moment G-Devs nie planuje early access swoich tytułów, ale raczej darmowe prologi,.

„Naszym zadaniem jest dowiezienie jak najlepszej rozrywki, więc szacunki sprzedaży zostawiam analitykom. Natomiast dobrze czujemy się w modelu gdy koszty produkcji kształtują się w okolicach 50 tys. USD” – powiedział prezes.

W jego ocenie, rynek gamingowy w przyszłym roku nadal będzie pod wpływem wyzwań, raczej niż poprawy koniunktury.

„Naszą odpowiedzią na wyzwania rynkowe jest koncentracja na kosztach, wynagrodzenie jako procent zysku z gry i tworzenie prostych, viralowych, tanich gier w obliczu postępującej tiktokizacji naszej grupy docelowej” – podsumował Bator.

G-Devs jest studiem produkującym gry. Zadebiutował na NewConnect w listopadzie 2024 r.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments