epoint

Dzięki nowej aplikacji mobilnej od łotewskiego insurtechu Balcia Insurance zakup ubezpieczeń oraz zgłaszanie szkód stają się wyjątkowo proste i intuicyjne. To innowacyjne rozwiązanie odpowiada na rosnący trend digitalizacji, który kształtuje zarówno preferencje konsumentów, jak i wymogi rynkowe branży. Aplikacja oferuje konkurencyjne oferty ubezpieczeniowe, nowoczesny design oraz program lojalnościowy, zapewniając użytkownikom szeroki wachlarz korzyści i funkcjonalności, które wpisują się w potrzeby mobilnych i cyfrowo zaawansowanych konsumentów. Co jeszcze wyróżnia Balcia App?

Pokolenie Z, wkraczając w dorosłość, coraz częściej decyduje się na zakup własnych mieszkań, samochodów czy dalekie podróże, a tym samym zaczyna dostrzegać wartość ubezpieczeń. W odpowiedzi na potrzeby młodego pokolenia oraz zyskujący na znaczeniu trend digitalizacji w branży ubezpieczeniowej, Balcia Insurance wprowadziła na polski rynek aplikację Balcia App. To kolejny krok firmy w stronę cyfryzacji – aplikacja umożliwia szybki zakup ubezpieczeń, zgłoszenie szkody, a także śledzenie statusu realizacji roszczenia w czasie rzeczywistym, co sprawia, że proces staje się szybki, prosty i w pełni dostosowany do współczesnych oczekiwań.

Od kilku lat obserwujemy zmiany w nawykach konsumenckich, spowodowane wejściem na rynek młodszych pokoleń, które oczekują cyfrowych rozwiązań w niemal każdej dziedzinie życia. Coraz więcej osób poszukuje sposobów na załatwianie spraw formalnych – od bankowości i ubezpieczeń po kwestie zdrowotne – bez konieczności wychodzenia z domu. To właśnie z myślą o takich klientach, przyzwyczajonych do obsługi wszelkich spraw za pomocą smartfona, zaprojektowaliśmy aplikację Balcia App – mówi Beata Grott, dyrektor Balcia Insurance w Polsce.

Nagraj wiadomość i zgłoś szkodę

Balcia App wyróżnia się na rynku możliwością nagrania opisu szkody głosowo, co pozwala użytkownikowi łatwo i wygodnie przedstawić szczegóły zaistniałej sytuacji. Firma akceptuje takie nagranie jako formalny dokument zgłoszenia. Tego rodzaju „głosówki” w komunikatorach cieszą się dużą popularnością wśród młodszych pokoleń, wybierających rozwiązania szybkie i wygodne. Dzięki opcji nagrania głosowego w aplikacji, zgłoszenie szkody można przesłać w dowolnym momencie – nawet podczas wykonywania innych czynności. Po przesłaniu zgłoszenia użytkownik ma możliwość bieżącego śledzenia statusu likwidacji szkody oraz zyskuje dostęp do zegara odliczającego czas, w jakim ubezpieczyciel powinien zweryfikować zgłoszenie szkody.

Więcej niż zakup ubezpieczenia

Aplikacja oferuje możliwość szybkiego zakupu ubezpieczeń z portfolio Balcia Insurance, m.in. ubezpieczenie domu (House Combo), komunikacyjne (AC), podróżne (Travel), a także te dla miłośników zimowego szaleństwa (Winter Combo) czy wielbicieli sportów ekstremalnych (Extreme). To jednak nie jedyna jej funkcja: dzięki bogatej gamie dodatkowych opcji Balcia App wykracza poza standardową aplikację ubezpieczeniową, zapewniając użytkownikom dostęp do różnorodnych form rozrywki.

Aplikacje oferowane przez firmy ubezpieczeniowe służą najczęściej do okazjonalnego użytku, przede wszystkim podczas zakupu polisy lub zgłaszania szkody, co zazwyczaj ma miejsce kilka razy w roku. Naszą ideą było wzbogacenie jej o dodatkowe funkcje i korzyści, które – zgodnie z zasadą „wszystko w jednym miejscu” – umożliwiają załatwienie wielu spraw w jednej aplikacji. Jedną z nich jest możliwość skorzystania z lokalnej oferty rozrywkowej, a także atrakcyjny program lojalnościowy. Kluczową funkcją pozostaje możliwość zakupu dowolnego ubezpieczenia z naszej oferty, którego dokonać można w dowolnym momencie i miejscu na świecie. Jest to szczególnie istotne dla osób podróżujących, które mogą zdecydować się na ubezpieczenie już w trakcie wyjazdu. Popularność Balcia App w krajach bałtyckich, którą obserwujemy od kilku miesięcy, pozwala nam wierzyć, że aplikacja spotka się z równie pozytywnym przyjęciem w Polsce – dodaje Beata Grott.

Balcia App dostępna jest do pobrania z Google Play i App Store.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments