XTB słynie ze współpracy z największymi gwiazdami sportu. Obecnym ambasadorem fintechu jest Zlatan Ibrahimović, a w przeszłości byli to między innymi Iker Casillas, Jose Mourinho oraz Joanna Jędrzejczyk. Tym razem XTB postawiło na współpracę z Tysonem Furym, który 21 grudnia stanie do walki o odzyskanie tytułu mistrza świata wagi ciężkiej.
Współpraca XTB z Tysonem Furym jest historyczna – nigdy wcześniej żadna polska firma nie była zaangażowana w pojedynek pięściarski o tak dużym znaczeniu zarówno sportowym, jak i medialnym. Partnerstwo z Furym doskonale wpisuje się w globalną strategię marketingową XTB, której celem jest obecność podczas najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie.
Podczas rewanżowego starcia logo XTB pojawi się na spodenkach Brytyjczyka oraz strojach jego zespołu. Obecność podczas tak medialnego wydarzenia to wyjątkowa okazja do zwiększenia rozpoznawalności marki XTB na całym świecie, w szczególności w Wielkiej Brytanii i regionie MENA. Partnerstwo z Tysonem Furym obejmuje szereg działań marketingowych i potrwa do 2025 roku.
„Jesteśmy globalną marką, dlatego angażujemy się w najważniejsze wydarzenia sportowe, które podkreślają naszą wiodącą pozycję na rynku, szeroki zasięg oraz ambicje biznesowe. Rewanż Fury’ego z Usykiem to wydarzenie, o którym mówi cały świat sportu. Jestem dumny, że XTB będzie jego częścią – mówił Omar Arnaout, prezes zarządu XTB.
W rewanżowym starciu zmierzy się z Ołeksandrem Usykiem, z którym w maju tego roku stoczył emocjonującą, pełną zwrotów akcji walkę, przyciągającą uwagę ponad 560 milionów widzów z 137 krajów. Wiele wskazuje na to, że ich grudniowy pojedynek pobije te imponujące rekordy.
„Wracam, by odzyskać swój tron. Ostatnia walka była bitwą, ale ten rewanż będzie wojną – historia boksu to zapamięta. Jestem dumny, że XTB stanie w moim narożniuku w walce, której fani z całego świata nie mogą przegapić. Ta współpraca odzwierciedla nasze wspólne zaangażowanie w dążenie do doskonałości i sukcesu. Już nie mogę się doczekać możliwości, które się przed nami otworzą – mówił Tyson Fury o współpracy z fintechem.