epoint

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających e-commerce. W DPD Polska i SwipBox ten intensywny okres zbiegł się z uruchomieniem dziewięciotysięcznego zewnętrznego automatu paczkowego w sieci DPD Pickup. Na tym jednak nie koniec. W ramach strategii rozwoju obie firmy planują w następnym roku zwiększyć tę liczbę o kolejne 3 tysiące urządzeń z linii SwipBox Infinity.

Automaty paczkowe i punkty nadań i odbioru stanowią odpowiedź DPD na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy cenią sobie możliwość samodzielnego decydowania o miejscu i czasie odbioru przesyłki. Maszyny paczkowe działają w ramach sieci DPD Pickup, liczącej ponad 31 tys. punktów nadań i odbioru przesyłek w całej Polsce. Ich dynamiczny wzrost to efekt intensywnego rozwoju rynku e-commerce oraz rosnącego zainteresowania konsumentów usługami dostaw poza domem czy biurem (OOH).

Przekroczenie liczby 9 tysięcy automatów paczkowych to dla nas ważny krok w budowie nowoczesnej infrastruktury logistycznej. Jesteśmy w stanie odpowiedzieć tym samym na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów w sektorze e-commerce i rosnące wolumeny, zwłaszcza w tak intensywnych okresach, jak np. szczyt paczkowy. Automaty paczkowe to rozwiązanie na miarę współczesnych trendów – zapewniają wygodę, elastyczność i możliwość wyboru według własnych preferencji. Widzimy, jak dużym zainteresowaniem cieszy się cała nasza sieć DPD Pickup, dlatego konsekwentnie ją rozwijamy. Planowane na przyszły rok uruchomienie kolejnych 3 tysięcy automatów to naturalny krok, który pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. DPD Pickup to nie tylko logistyka – to wygoda, dostępność i nowoczesne technologie np. DPD Mobile, które na stałe wpisały się w codzienność Polaków – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu DPD Polska.

Automaty paczkowe SwipBox Infinity to odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów i partnerów logistycznych, takich jak DPD Polska, którzy szukają rozwiązań łączących wygodę użytkowania z efektywnością operacyjną. Dzięki współpracy z DPD Polska, sieć automatów SwipBox Infinity stale rośnie, wspierając dostawy poza domem (OOH), które cieszą się coraz większym zainteresowaniem konsumentów. Warto podkreślić, że nasze urządzenia przyczyniają się do zwiększenia efektywności logistycznej, co jest szczególnie istotne w szczytowych okresach, takich jak przedświąteczny boom paczkowy. Wspólnie z DPD rozwijamy infrastrukturę, która odpowiada na współczesne potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych – dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Najwięcej punktów i automatów paczkowych DPD Pickup znajduje się w Warszawie oraz w Krakowie. Same automaty paczkowe DPD dostępne są już w ponad 1000 miejscowości w całej Polsce. W zestawieniu miast z największą liczbą automatów paczkowych DPD przoduje ponownie stolica. W Warszawie zlokalizowanych jest ponad 640 takich urządzeń. Drugie miejsce zajmuje Łódź z prawie 320 urządzeniami. W zestawieniu znalazł się także Kraków (ponad 310 automatów), Wrocław (blisko 270) i Bydgoszcz (ponad 190).

Usługi dostaw do punktów lub automatów paczkowych doskonale uzupełniają tradycyjne i doceniane przez klientów dostawy kurierskie na adres – do domu czy do biura. DPD, rozumiejąc różnorodne potrzeby swoich klientów, stawia na komplementarność usług – zarówno dla tych, którzy cenią sobie tradycyjne dostawy, jak i dla osób korzystających z punktów DPD Pickup i automatów paczkowych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments