Bartłomiej Skarbiński, CMO w GAMIVO, w rozmowie z ISBtech o planach rozwojowych platformy na 2025 rok.
Jakie są Wasze plany biznesowe w 2025 roku?
Nieustannie pracujemy nad dywersyfikacją działalności, rozszerzaniem oferty oraz docieraniem do kolejnych grup klientów. Strategię tę będziemy kontynuować także w 2025 roku.
Już w pierwszym kwartale na GAMIVO.com pojawi się zupełnie nowa kategoria produktów. Nie mogę się doczekać, gdy będziemy mogli powiedzieć na ten temat nieco więcej, ale na razie zdradzę tylko, że to oferta wykraczająca poza świat gamingu.
W czym upatrujecie szansę na rozwój nadchodzącym miesiącach?
Na pewno będziemy uważnie śledzić rynek i panujące trendy, żeby w pełni wykorzystać pojawiające się możliwości. Oczywiście nie oznacza to pochopnych działań. Mamy ustaloną strategię, która przynosi bardzo dobre efekty, więc zamierzamy konsekwentnie ją realizować.
Jakie są największe wyzwania dla branży, w której działacie?
GAMIVO łączy w swojej działalności gaming oraz e-commerce, a więc dwie branże, dla których wyzwaniem jest rynkowa niepewność skłaniająca klientów do szukania oszczędności.
Jest to odczuwalny trend, chociaż warto pamiętać, że gry są przystępną cenowo formą rozrywki, o ile ktoś nie ma zamiaru sięgać tylko po najnowsze produkcje. Dlatego gracze raczej skłaniają się ku tańszym tytułom niż zupełnie rezygnują z zakupów.