epoint

Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube, w rozmowie z ISBtech o planach na 2025 rok.

Jakie są Wasze plany biznesowe w 2025 roku?

W 2025 roku planujemy konsekwentnie rozwijać nasz flagowy tytuł – Medieval Dynasty, wprowadzając kolejne aktualizacje i DLC, które zwiększą immersję i personalizację gry. Naszym celem jest docieranie do nowych grup odbiorców oraz dalsze angażowanie dotychczasowych graczy. Dodatkowo będziemy kontynuowali prace nad nowym projektem, którego faza koncepcyjna jest już na zaawansowanym etapie.

W czym upatrujecie szansę na rozwój w nadchodzących miesiącach?

Szansę na dynamiczny rozwój widzimy w jeszcze mocniejszym wykorzystaniu nowych technologii, takich jak Unreal Engine 5, oraz dalszej rozbudowie Medieval Dynasty. Tryb Co-Op oraz kolejne aktualizacje i rozszerzenia znacząco zwiększyły zaangażowanie graczy, co otworzyło nam drogę do dalszej ekspansji.

Zauważamy też potencjał w rosnącym zainteresowaniu technologiami AI, które mogą zmieniać oblicze cyfrowej rozrywki. Ważnym elementem naszej przyszłorocznej strategii będzie poszukiwanie nowych partnerów za granicą oraz budowanie relacji na wydarzeniach branżowych.

Jakie są największe wyzwania dla branży, w której działacie?

Największym wyzwaniem będzie stabilizacja finansowa i utrzymanie odpowiednio wykwalifikowanych zespołów w czasach dynamicznych zmian w branży gamedev. Konieczne będzie szybkie i trafne reagowanie na rosnące wymagania jakościowe graczy w odniesieniu do gier, co wymusi większą dbałość o szczegóły. Dodatkowym wyzwaniem może być rywalizacja o uwagę graczy na dynamicznie rozwijającym się rynku oraz potrzeba innowacyjnego podejścia w kontekście nowości technologicznych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments