epoint

Szacuje się, że do 2025 r. inwestycje w technologię PropTech osiągną poziom 37 miliardów dolarów, co oznacza, że sektor nieruchomości czeka dynamiczna transformacja. Międzynarodowa grupa nieruchomości TEKCE prowadzi tę ewolucję dzięki MyTEKCE, platformie, która personalizuje handel nieruchomościami poprzez centralizację danych i procesów.

Jak wynika z raportu Fortune Business Insights, globalny rynek nieruchomości stoi na progu istotnej zmiany technologicznej, a inwestycje w technologie nieruchomości (PropTech) mają osiągnąć wartość 37 miliardów dolarów do końca tego roku i zbliżyć się do 90 miliardów dolarów do 2032 roku. Ten gwałtowny wzrost tak zwanej technologii nieruchomości, obejmującej analizę danych, sztuczną inteligencję i blockchain, zmienia sposób interakcji kupujących i sprzedających, czyniąc transakcje bardziej dostępnymi, przejrzystymi i wydajnymi.

W tym kontekście międzynarodowa grupa nieruchomości TEKCE, która działa w 20 biurach w 5 krajach, uruchomiła MyTEKCE, nową platformę cyfrową zaprojektowaną w celu centralizacji danych i uproszczenia procesu kupna i sprzedaży nieruchomości. Poprzez połączenie kluczowych informacji w jednej, przyjaznej użytkownikowi przestrzeni, MyTEKCE ma na celu uproszczenie podejmowania decyzji zarówno dla kupujących, jak i sprzedających, zwiększenie przejrzystości oraz zmniejszenie biurokratycznych barier w branży, która przez długi czas opierała się na tradycyjnych metodach.

Personalizacja jako Motor Wzrostu w branży nieruchomości

MyTEKCE to krok milowy w sposobie zakupu i sprzedaży nieruchomości. Nieruchomości to tradycyjna branża, która przez wiele lat działała według konwencjonalnych metod. Nasza platforma wprowadza nową erę personalizacji, łącząc kupujących i sprzedających z niespotykaną łatwością. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii nie tylko przyspieszamy rozwój sektora, ale także dostarczamy znaczącą wartość dla interesariuszy. Poprzez nową platformę, wprowadzoną na naszej stronie internetowej oraz z pomocą naszego profesjonalnego zespołu liczącego 250 pracowników, biegle posługujących się ponad 30 językami, wypełniamy lukę między sprzedawcami a kupującymi nieruchomości i wprowadzamy nową erę dla tej branży – mówi Özkan Tekce, COO TEKCE.

Dla sprzedających, MyTEKCE oferuje narzędzia umożliwiające bezpłatne żądanie raportów wyceny nieruchomości, monitorowanie swoich ogłoszeń, przeglądanie statystyk odwiedzin, zarządzanie umowami oraz przeprowadzenie całego procesu sprzedaży online. To podejście cyfrowe obiecuje poszerzenie zasięgu i uproszczenie transakcji.

Kupujący, z kolei, zyskują dostęp do spersonalizowanych narzędzi wyszukiwania, powiadomień w czasie rzeczywistym o nowych ogłoszeniach oraz bezpośredniej komunikacji z doradcami sprzedaży. Mogą organizować wizyty w nieruchomościach, zarządzać ulubionymi ofertami i korzystać z zintegrowanego systemu CRM, który centralizuje kluczowe dokumenty i dane. Efektem jest płynne, ukierunkowane na użytkownika doświadczenie zakupu.

Ułatwiamy dostęp do informacji, poprawiając przejrzystość na rynku nieruchomości

Od momentu założenia w 2004 roku TEKCE koncentruje się na przejrzystej komunikacji i starannej weryfikacji nieruchomości, aby zapewnić gwarancję najlepszej ceny.

Nasz sukces opiera się na budowaniu długoterminowego zaufania. Dokładnie badamy każdą nieruchomość, aby kupujący mogli działać z pełnym przekonaniem. MyTEKCE jest ukoronowaniem tej strategii, przekształcając nasze zobowiązanie do przejrzystości i przyjazności dla użytkownika w namacalną, innowacyjną platformę – mówi Özkan Tekce.

Wkrótce uruchomimy dedykowane strony dla wynajmujących i partnerów

TEKCE, uznawana za pierwszą firmę z branży nieruchomości, która zaakceptowała kryptowalutę jako metodę płatności w transakcjach dotyczących nieruchomości, planuje dalsze ulepszenia platformy MyTEKCE. Wkrótce uruchomiona strona dla partnerów umożliwi współpracownikom z branży wystawianie ofert nieruchomości na całym świecie lub obsługę własnych klientów, korzystając z obszernej bazy danych nieruchomości TEKCE. Dodatkowo, właściciele nieruchomości będą mogli zarządzać wynajmami krótkoterminowymi, średnioterminowymi i długoterminowymi, korzystając z przejrzystych procesów i otrzymując porady prawne za pośrednictwem platformy.

Özkan Tekce zakończył swoje uwagi stwierdzeniem:

W TEKCE traktujemy marketing cyfrowy i płynny proces obsługi klienta jako podstawowe czynniki wzrostu. Śledzimy globalne trendy w branży nieruchomości i szybko przekształcamy najnowsze innowacje w praktyczne narzędzia dla naszych klientów. Pozostając w czołówce nowych technologii i zmieniającej się dynamiki rynku, dążymy do tego, aby być o krok przed konkurencją, stale doskonalić nasze usługi, poszerzać zasięg i przyczyniać się do transformacji branży nieruchomości na całym świecie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments