epoint

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą wygodnie odroczyć płatności za zakupione bilety lotnicze. Współpraca LOT-u i PayPo odbywa się za pośrednictwem Adyen – platformy technologii finansowych, wybieranej przez rynkowych liderów, oferującej popularne metody płatności z całego świata.

Zainteresowanie podróżami wśród Polaków rośnie – w 2024 roku samo Lotnisko Chopina obsłużyło rekordową – ​​ponad 21 milionów – liczbę pasażerów. Linie Lotnicze LOT odpowiadając na potrzeby konsumentów oferują bezpośredni transport do ponad 80 miast i regularnie rozszerzają swoją ofertę o nowe kierunki. Od teraz podróżni mogą płacić za bilety do wymarzonych miejsc za pomocą płatności odroczonych PayPo.

Współpraca z PayPo to kolejny krok w kierunku zapewniania naszym pasażerom większej elastyczności i wygody podczas organizowania podróży. Dzięki płatnościom odroczonym, klienci LOT mogą lepiej zaplanować swoje wydatki – kupując bilety w korzystnych cenach i płacąc za nie w dogodnym momencie. PayPo to firma, która doskonale rozumie potrzeby współczesnych konsumentów i oferuje rozwiązania, cieszące się dużą popularnością, dlatego jestem przekonana, że docenią to również nasi pasażerowie – komentuje Małgorzata Bichta-Bartoszek, zastępca dyrektora Biura Sprzedaży Internetowej, Dystrybucji i Programów Lojalnościowych PLL LOT.

Płatności odroczone wkraczają do nowych branż

Płatności odroczone są zwykle utożsamiane z zakupami w branży fashion. Chociaż wciąż jest to najpopularniejsza kategoria zakupów przy użyciu BNPL (buy now, pay later), to jednak, jak pokazują dane z raportu PayPo, ich udział rośnie także w innych sektorach, takich jak: kosmetyki, elektronika, artykuły sportowe i rekreacyjne czy też usługi. Konsumenci bowiem coraz częściej korzystają z tego rozwiązania, ponieważ pozwala im ono na dostosowanie płatności do własnych preferencji i umożliwia lepsze zarządzanie domowym budżetem.

Bardzo cieszymy się na współpracę z LOT, popularną linią lotniczą w Europie Centralno-Wschodniej i liderem technologicznym na polskim rynku. Wierzymy, że płatności PayPo wpiszą się w potrzeby podróżujących, którzy coraz częściej szukają elastycznych rozwiązań. Podróże to dynamicznie rozwijający się sektor, a współpraca z LOT pozwoli nam docierać do jeszcze szerszego grona klientów. Chcemy, aby płatność za pomocą PayPo stała się pierwszym wyborem pasażerów podczas planowania wyjazdów – dopowiada Tomasz Hadzik, executive vice president w PayPo.

Współpraca nie byłaby możliwa bez wsparcia dostawcy technologii płatności. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań Adyen pozwala na szybkie i bezpieczne procesowanie transakcji.

Z przyjemnością wspieramy współpracę pomiędzy LOT a PayPo, oferując naszym partnerom dostęp do zaawansowanych technologii płatniczych Adyen, które zapewniają wygodę i elastyczność. Dzięki temu klienci mogą wybrać preferowaną metodę płatności, co przekłada się na pozytywne doświadczenia przy planowaniu podróży – podkreśla Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments