SEG 2025

List intencyjny PKO Banku Polskiego i Samsung Electronics Polska to początek rozszerzonej współpracy obu firm, które są liderami w swoich branżach. Dostarczą klientom nowoczesne rozwiązania cyfrowe i interesujące oferty, dostosowane do ich oczekiwań i potrzeb. Współpraca zaplanowana jest na 4 lata z możliwością przedłużenia.

PKO Bank Polski i Samsung Electronics Polska skoncentrują się na kilku kluczowych obszarach, w tym rozbudowie specjalnej platformy online dla klientów największego polskiego banku, integracji nowoczesnych usług finansowych, rozwoju sprzedaży w eCommerce oraz oddziałach stacjonarnych, a także na projektowaniu nowych procesów biznesowych i technologicznych. Partnerzy planują również budowę prototypów innowacyjnych rozwiązań, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój sektora cyfrowego.

Zarówno dla PKO Banku Polskiego jak i Samsunga priorytetem jest zaspokojenie potrzeb klientów w ich codziennym życiu. Liczy się ich komfort i dostarczenie im użytecznych i praktycznych cyfrowych rozwiązań. Chcą załatwiać sprawy tanio, wygodnie i u wiarygodnych partnerów. I to wspólnie właśnie zaoferujemy. Efektem naszej współpracy będą udogodnienia i produkty, z których skorzystają klienci obu firm. Dobre partnerstwo i budowanie koalicji oraz innowacyjność i tworzenie nowych standardów obsługi klienta to podstawy sukcesów w ciągle zmieniającej się rzeczywistości rynkowej ery cyfrowej. Nasza współpraca będzie z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych – podkreślił Szymon Midera, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.

Jesteśmy przekonani, że ta współpraca pozwoli nam stworzyć nowatorskie rozwiązania, które nie tylko usprawnią procesy biznesowe, ale przede wszystkim dostarczą realną wartość naszym klientom. Dzięki połączeniu naszych doświadczeń i zasobów technologicznych możemy wspólnie kształtować przyszłość branży cyfrowej Zarówno PKO Bank Polski, jak i Samsung to marki pierwszego wyboru dla milionów Polaków – dlatego nasza współpraca to naturalny krok w kierunku innowacji, które będą miały realny wpływ na codzienne życie użytkowników – skomentował Conor Pierce, prezes zarządu Samsung Electronics Polska.

W ramach współpracy PKO Banku Polskiego i Samsung Electronics Polska powołany został specjalny zespół projektowy, który rozpoczął swoją działalność 7 stycznia 2025 roku. Jego głównym zadaniem jest opracowywanie rozwiązań technologicznych i biznesowych, a także ich potencjalna komercjalizacja. Prace zespołu będą trwały maksymalnie 48 miesięcy, a ich efektem będzie stworzenie nowoczesnych atrakcyjnych ofert i propozycji dla klientów obu firm.

Aplikacja IKO jest obecnie aktywna na 2 mln 800 tys. urządzeń Samsunga, co stanowi ponad  30 proc. wszystkich smartfonów i tabletów z IKO. To marka od lat najpopularniejsza wśród użytkowników IKO – pierwsza trójka telefonów (z systemem Android) z największą liczbą aplikacji PKO Banku Polskiego to modele Samsung.

Jednym z filarów strategii PKO Banku Polskiego na lata 2025-27 jest pozycja numer 1 w ekosystemach. Bank zakłada rozszerzenie oferty produktów i usług, aby móc funkcjonować w wybranych ekosystemach.

Samsung od ponad 20 lat swojej obecności w Polsce angażuje się w liczne obszary życia społecznego. Globalny lider technologii, posiadając w Polsce swoje największe centrum rozwojowo-badawcze w Europie, tworzy również najnowocześniejsze rozwiązania dotyczące sektora cyberbezpieczeństwa (Samsung KNOX).

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments