SEG 2025

seecoin to pierwszy token umożliwiający użytkownikom monetyzację ich czasu oraz zdobywanie nagród, jednocześnie stanowiąc wprowadzenie do technologii blockchain. Projekt stanowi połączenie sił marki seegame – wspierającej globalne firmy w budowaniu widoczności podczas streamów – z adQuery, która łączy wydawców i reklamodawców, umożliwiając monetyzację treści.

seecoin to projekt, który zmienia zasady gry dosłownie i w przenośni. To unikalny ekosystem, który łączy branżę streamingową z technologią blockchain i oferuje innowacyjny sposób nagradzania użytkowników za oglądanie streamów. Głównym celem jest zapewnienie korzyści finansowych zarówno streamerom, jak i widzom, za pośrednictwem seecoin. Widzowie zarabiają w oparciu o czas spędzony na aktywnościach wokół platformy. Dochód streamerów jest bezpośrednio powiązany z dochodem widzów.

„Chcemy wykorzystać doświadczenie seegame z Web2 w biznesie B2C, robiąc ambitny krok w kierunku Web3. seecoin znosi różnicę jaka dotąd istniała pomiędzy streamerami a widzami, pozwalając im zmonetyzować swoją aktywność, a dzięki prostemu onboardingowi umożliwia bezpieczne wprowadzenie do świata blockchain. Jednocześnie w biznesie B2B oddaje w ręce marketingowców pionierskie narzędzie – Anty Fraud – umożliwiające realizację kampanii reklamowych z ukierunkowaniem jedynie na realnych użytkowników. Każdy partner będzie mieć pewność, że nie płaci za bota, a za realnego użytkownika – wyjaśnia Sebastian Koprzywa, CCO seecoin.

seecoin, czyli miejsce, w którym gaming opłaca(l)ny jest w tokenach

Platforma oferuje łatwy dostęp bez barier wejścia, usprawnioną interakcję oraz transakcje, a także zaangażowaną społeczność wzmacniającą poczucie przynależności i zbiorowego uczestnictwa, a przede wszystkim ekosystem o różnych zastosowaniach. Dla graczy to kolejny poziom motywacji, aby angażować się w społeczność i wspierać swoje ulubione kanały, a dla tych, którzy działają w świecie kryptowalut – unikalny projekt, który łączy tradycyjny model reklamowy z nowoczesnymi rozwiązaniami Web3. Wykorzystanie technologii blockchain pozwala na zwiększenie zasięgu i precyzję w dostarczaniu ukierunkowanych wiadomości.

„W ciągu ostatnich lat streamerzy stali się influencerami cieszącymi się dużym zaufaniem widzów. Ich content cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród odbiorców, którzy celowo nie wyłączają reklam, wiedząc o tym, że autor transmisji dostanie za nie wynagrodzenie. To z kolei pozwala klientom reklamowym na lepsze targetowanie i generowanie leadów leadów wysokiej jakości. seecoin staje się więc platformą marketingowo-streamingową opartą na blockchain. Customer acquisition i jakościowy produkt końcowy są naszymi nadrzędnymi celami – komentuje Sebastian Koprzywa.

Pierwszym działaniem seecoin jest udostępnienie odświeżonej wersji legendarnej gry Snake na Telegramie. W trakcie rozgrywki użytkownicy będą brali udział w licznych aktywnościach z możliwością wygrania środków finansowych, a także zaczną stawiać pierwsze kroki na drodze blockchain – wszystko pod opieką zespołu seecoin. Do wejścia do gry zapraszają m.in. członkowie Krypto Ekipy oraz wielu influencerów zagranicznych.

W przyszłości w ramach przynależności do altcoinowej społeczności – użytkownicy (zarówno streamerzy, jak i widzowie) mogą liczyć m.in. na turnieje zarówno lokalne jak i globalne, konkursy czy premiery nowych gier, a przede wszystkim pasywny dochód z rozrywki i program lojalnościowy. seecoin staje przed szansą dostarczenia realnej wartości dla społeczności.

seegame to czołowa na polskim rynku platforma, oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, łącząc społeczność niezależnych streamerów chcących zmonetyzować swój content z reklamodawcami, którym zależy na dotarciu do społeczności zainteresowanej tematyką gamingową i lifestyle’ową.

seegame oferuje klientom innowacyjne formaty reklamowe, gwarantujące rozpoznawalność marki w branży streamingowej, bez względu na uniwersum, w którym chcą się pozycjonować. Firma szczyci się gwarancją współpracy z zaufanymi, posiadającymi lojalnych i zaangażowanych widzów streamerami, a także możliwością śledzenia efektywności reklamy z wykorzystaniem kodów impresyjnych i klikowych oraz rozliczania kampanii w kryptowalutach.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments