SOLIX, lider rozwiązań na rynku digital signage, wdrożył dla firmy Ströer projekt digitalowy o niespotykanej skali dla polskiego transportu publicznego. Ponad 3000 zdalnie sterowanych ekranów zostało zainstalowane w 90 pociągach warszawskiego metra. Za analizę rozwiązań, ich dobór, wdrożenie systemu do zdalnego zarządzania treścią oraz obsługę serwisową odpowiada SOLIX.
Wdrożenie zrealizowane dla spółki Metro Warszawskie to kolejny przykład wejścia technologii digital signage do przestrzeni transportowej. Skala tego przedsięwzięcia jest jednak przełomowa. SOLIX dla Ströer Polska – wyłącznego operatora kampanii reklamowych w metrze, wdrożył projekt unifikujący wizualnie i technologicznie komunikację digital we wszystkich pociągach metra. Ponad 3000 monitorów Samsung o wymiarach 24” i 37” zostało zainstalowane w blisko 540 wagonach metra.
Aby zapewnić ekranom najnowocześniejszy wymiar digital signage, SOLIX zaimplementował system MAGIC Info Premium pozwalający na zdalny monitoring, zarządzanie systemami w trybie real time, serwisowanie i synchronizację treści w ramach dedykowanego napięcia. Dzięki technologii digital signage treści o charakterze zarówno reklamowym, jak i informacyjnym, mogą być dostosowywane i adaptowane w czasie rzeczywistym. Pozwala to na zdecydowany wzrost dynamiki przekazu w środkach transportu publicznego.
Wyposażenie Metra Warszawskiego w nowoczesne, w pełni zdigitalizowane ekrany, którymi można zarządzać w czasie rzeczywistym, to kolejny jakościowy skok dla komunikacji w transporcie publicznym i realizacja, z której jesteśmy wyjątkowo dumni. Nad powodzeniem przedsięwzięcia pracował sztab ekspertów IT, inżynierów i techników, a dzięki doskonałej współpracy ze Ströer Polska i zaufaniu, którym obdarzają nas Partnerzy, dzisiaj zarówno twórcy, jak i odbiorcy treści informacyjno-reklamowych w metrze mogą już korzystać z tego systemu – podkreśla Mateusz Sepioło, wiceprezes SOLIX.
SOLIX odpowiada za kompleksową koordynację realizacji – od stworzenia koncepcji przez montaż do pełnego wdrożenia i kontrollingu. Dla SOLIX to kolejna realizacja digital signage w przestrzeni publicznej.